GuidePedia


Οι Landing Pages είναι υπεύθυνες για την μετατροπή των επισκεπτών του site σας σε leads.

Για να πετύχουν το σκοπό τους όμως, θα πρέπει να βελτιστοποιούνται με στόχο τα conversions.

Εφαρμόζοντας conversion rate optimization, δεν πάνε χαμένα ο χρόνος και το χρήμα που ξοδεύετε για να αποκτήσετε περισσότερο traffic (πχ PPC διαφήμιση, δημιουργία content κτλ) και μετατρέπετε αποτελεσματικά τους επισκέπτες σας σε εν δυνάμει πελάτες.

Μια επιτυχημένη landing page θα πρέπει εκτός από καλό και προσεγμένο design, να αποτελείται από προσεκτικά μελετημένα επιμέρους στοιχεία που θα βασίζονται σε έρευνα και δοκιμή:

1. Τίτλοι που τραβάνε εύκολα την προσοχή

Όταν βλέπει ένας χρήστης τον τίτλο της landing page σας, μπορεί να καταλάβει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν αυτό που βλέπει τον ενδιαφέρει ή όχι.

Έτσι, θα πρέπει να διαλέγετε τίτλους που τραβάνε την προσοχή, ενώ ταυτόχρονα να εξηγούν τι προσφέρουν.

Η επιλογή ενός πετυχημένου τίτλου μπορεί να αυξήσει δραματικά το conversion rate!

2. Σύντομη και περιεκτική φόρμα επικοινωνίας

Όπως θα έχετε προσέξει, οι landing pages όταν περιέχουν φόρμα επικοινωνίας δεν ζητάνε πάντοτε τα ίδια στοιχεία.

Κάποιες ζητάνε μόνο το email, κάποιες ζητάνε ονοματεπώνυμο & email, ενώ υπάρχουν άλλες που απαιτούν πολλές πληροφορίες από το χρήστη.

Τo πόσα και ποια στοιχεία θα ζητήσετε στην landing page σας, θα πρέπει να καθορίζονται από το είδος του lead που θέλετε να δημιουργήσετε (πχ παραλήπτης ενός free download vs παραλήπτης προσωποιημένων emails)

Ο χρυσός κανόνας που εφαρμόζουν γενικά οι marketers, είναι να ζητάνε μόνο τις απαραίτητες προσωπικές πληροφορίες που χρειάζονται σε κάθε περίπτωση, όχι παραπάνω.

3. Ευδιάκριτα Calls to Action (CTA)

Συνήθως, μια landing page ακολουθεί το design και τo branding της ιστοσελίδας, αλλά τα calls to action & οι φόρμες επικοινωνίας θα πρέπει να σχεδιάζονται με γνώμονα τα conversions και είναι ευδιάκριτα.

To CTA θα πρέπει να προσελκύει το χρήστη με το που μπαίνει στη σελίδα προορισμού, έτσι ώστε να μειωθούν οι πιθανότητες να φύγει χωρίς να αφήσει τα στοιχεία του.

Χρησιμοποιήστε χρώματα και λεκτικά στοιχεία που τραβάνε την προσοχή, τόσο στα CTA κουμπιά, όσο και στις φόρμες επικοινωνίας.

Φυσικά, θα χρειαστεί να πειραματιστείτε με διαφορετικά designs & copies μέχρι να βρείτε τη πετυχημένη συνταγή που οδηγεί στα περισσότερα conversions (βλέπε και το 5. παρακάτω)

4. Χρήση εικόνων που ενισχύουν τα conversions

Η χρήση εικόνων στις landing pages μπορεί να αποδειχτεί ισχυρός σύμμαχος των conversions, γιατί προσελκύουν το μάτι του χρήστη και βοηθάνε στο να παραμείνει στη σελίδα.

Ωστόσο, θα πρέπει να έχετε κατά νου το μονοπάτι που ακολουθεί στη σελίδα σας ο χρήστης μέχρι να ολοκληρωθεί το conversion (πχ συμπλήρωση φόρμας) και οι εικόνες σας να μην στέκονται εμπόδιο σε αυτό.

Για παράδειγμα, δε θέλετε εικόνες που να αποσπούν την προσοχή του χρήστη ή που να εκτοπίζουν χαμηλότερα στη σελίδα πολύτιμες πληροφορίες ή φόρμες που θέλετε να βρίσκονται above the fold.

Με άλλα λόγια, πρέπει να είστε σίγουροι ότι η εικόνες σας προσθέτουν στην εμπειρία του χρήστη και βελτιώνουν την λογική πορεία προς το conversion που ακολουθεί στη σελίδα.

5. Χρήση A/B Testing

Το A/B Testing όπως έχουμε ξαναπεί, είναι απαραίτητο σχεδόν σε όλες τις ενέργειες του Digital Marketing και αποτελεί βασικό εργαλείο βελτίωσης του conversion rate.

Aν έχετε δει ότι το conversion rate σας είναι χαμηλό, δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε διαφορετικές παραλλαγές της landing page σας (κείμενα, εικόνες, CTAs) ή της διαφήμισής σας, για να δείτε τι πάει λάθος και να λάβετε τα μέτρα σας.

6. Χρήση δεδομένων analytics

Τo Google Analytics σας προσφέρει μεγάλο και χρήσιμο όγκο δεδομένων, τα οποία μπορείτε να αξιοποιήσετε ώστε να αυξήσετε την απόδοση των landing pages σας.

Φροντίστε να ελέγχετε χρήσιμα στοιχεία σχετικά με την landing page σας, όπως ποιον browser χρησιμοποιούν οι χρήστες σας ή ποιο ποσοστό χρησιμοποιεί mobile & tablet, έτσι ώστε να βελτιστοποιείτε τις σελίδες σας με οδηγό τα διαθέσιμα στοιχεία (πχ αν η πλειοψηφία των επισκεπτών προέρχονται από mobile, πρέπει η σελίδα σας να είναι optimized και για μικρότερα μεγέθη οθόνης).

7. Προώθηση στα social media

Τα βασικά κοινωνικά δίκτυα είναι μεταξύ τους πολύ διαφορετικά, έτσι είναι φυσικό ότι πρέπει να ακολουθήσετε μια διαφορετική προσέγγιση για καθένα από αυτά τα δίκτυα (Facebook,Twitter, LinkedIn, Google+), διατηρώντας όμως μια συνέπεια στο brand image σας και στο μήνυμα που μεταδίδετε.

Θα πρέπει οι landing pages στις οποίες στέλνετε το κοινό σας να αντανακλούν τις προτιμήσεις και τη λογική του κάθε καναλιού και να χρησιμοποιείτε το κατάλληλο copy και CTA για το αντίστοιχο social media.

Το conversion rate είναι ένα πολύ βασικό στοιχείο για να κρίνουμε την επιτυχία των ενεργειών Digital Marketing.

Μόνο εάν βελτιστοποιείτε και ελέγχετε την απόδοση των landing pages σας θα εξασφαλίσετε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα και πραγματική αύξηση στην επιστροφή της επένδυσης σας (ROI).




πηγή
Next
Νεότερη ανάρτηση
Previous
This is the last post.
 
Top